Màrqueting sensorial

d’octubre 27, 2018

Les descobertes científiques demostren que els impactes sensorials provoquen records lligats a les emocions, que els fan més perdurables en la memòria. L'ésser humà pot recordar l’1% d’allò que palpem, el 2% d’allò que escoltem, el 5% d’allò que veiem, el 15% d’allò que tastem i el 35% d’allò que olorem.

A classe de naturals hem llegit l'article: El màrqueting sensorial: comunicació per mitjà dels sentits. L'objectiu és intentar establir nous vincles amb els públics potencials per mitjà dels sentits, despertar emocions que tinguin molta més força que la nostra part racional a l’hora de decantar-nos per un producte o servei.
 


Per al proper dimarts, haureu de cercar una imatge o un vídeo publicitari basat en el màrqueting sensorial, concretament en el màrqueting olfactiu. Haureu d'explicar per què l'heu escollit i quina creis que és l'estratègia publicitària emprada.

Podeu trobar idees en aquest altre article: 10 buenas campañas de marketing olfativo o en la pàgina de l'empresa Pressentia, especialitzada en crear aromes a la carta per als clients.

0 comentaris